Podsvietene bananove svorky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Srpen 5 08:21:23 CEST 2022

Když tak koukám na sousední téma o lepení hliníku, tak očekávám, že
půjde i dobře lepit plast na hliník.

Takže bych vyvrtal díru velikosti světelného kroužku  +1 mm, ohranil,
vlepil 3D tištěný světlovod a polepil samolepkou, co vypadá jako na té
fotce.

A když tak koukám, jak si kolegové hrajou s kombinovaným tiskem, asi
bych ten panel vytisk i se světlovody, popisky a jediná další úprava by
byla oříznout rozpláclý vnější okraj. Pro tisk bych vybral podložku tak
hrubou/hladkou, jak chci mít pohledovou stranu panelu.

3D tištěné světlovody sice nemají nějaké super optické parametry, ale
když bude kousek pod tím DPS s 603 LEDkama, tak to nevadí.

PH