Re: OT: Lepení hliníku

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Srpen 4 12:59:58 CEST 2022

Ta páska je poměrně drahá, cívka 33m, šířka 19mm, stojí 3.400,- Kč. Ale
prodává se i po menších cívkách, po 3m.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby