RE: OT: Lepení hliníku

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Srpen 4 12:03:35 CEST 2022

Ano lepení hlníku se dělá a je to úžasná technologie – moderní letadlo a dnes skoro ani auto bez toho nepostavíte, ale přijde mi to jako zbytečná komplikace na toto použití.

Můžu se zeptat kolik ta páska stojí ?

Kdysi jsem si nechal od Elchemka doporučit a poslat lepidlo na jedoduché rámy pro robota (hračku) a při dodržení technologie to fungovalo dobře. Ale cena toho lepidla nebyla úplně příznivá.

Co se týká nepřívětivého prostředí – neuvěříte co dokáže blbá voda, když v ní necháte máchat plnicí pero dost dlouho. Výsledek mám nové pero :) Tady předpokládám občasnou přítomnost další chemie, tedy pokud to není úplně přírodní jezírko a terasa se umívá pouze cistou vodou.

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Thursday, August 4, 2022 9:43 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: Lepení hliníku

Zdravím,

my také lepíme hliník, eloxovaný držák pro lištu DIN na eloxovanou krabičku. Nechali jsme si tu správnou pásku vytipovat od zástupce 3M. Používáme ji ve dvou tloušťkách, protože některé krabičky mají prolis.

Napřed k tomu byla velké nedůvěra (i já jsem tomu moc nevěřil), tak tu na zdi byla našroubovaná DIN lišta, na ní nacvaknuté krabičky s nalepenými držáky. Kdo šel kolem, zkusil to urvat.  A nikdo neurval.

Používáme to asi 3-4 roky a není žádný problém. Samozřejmě vše musí být čisté, suché, na lepení máme přípravek - šablonu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com <mailto:pavel.poucha na papouch.com>
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod

Papouch production s.r.o. - výroba

Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby