PET,ABS - z ceho tisknout veci do auta

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Středa Srpen 3 21:22:33 CEST 2022

Z běžných materiálů ASA. Měl by být odolný cca do 85 až 90°C. To je
zatím u mě zatím teoretická znalost - vyzkoušené to nemám. Právě tento
materiál testuji v práci ale zatím nedošlo na praktické nasazení :-).
Tiskne se z něj podobne blbě jako z ABS.

Nebo taky PETG. Ten snáší cca 75°C - prakticky odzkoušeno. Je to můj
nejoblíbenější materiál.

     Martin.