PET,ABS - z ceho tisknout veci do auta

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Srpen 3 21:01:31 CEST 2022

Zdravim

mam v aute drzak na tablet vytisteny z PET. Zatim to uspesne fungovalo
az do dneska - auto stalo na slunicku a kdyz jsem do nej odpoledne vlezl
tak bylo pekne rozpalene, teplomer rikal ze venku je 35st.

No a drzak ktery drzel tablet se ohnul. Jine veci ktere nebyly tak
zatizene vydrzely, ale ty casti drzaku ktere byly zatizene jsou ohle.
Myslel jsem ze PET je docela teplotne odolne.

Z ceho tisknout veci do auta ? Pomuzu si kdyz se vratim k ABS ?