OT jazykove okienko: roztec

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 2 19:35:47 CEST 2022

Řekl bych, že úhel.
Ta kružnice vede na polární souřadný systém.

Ale technik by se měl podle mě vyjadřovat pokud možno jednoznačně.
Takže já bych třeba napsal "úhlová rozteč středů děr".

Obecně mě dost štve odfláknutá komunikace, např.:
- neuvádění jednotek, a to i tam, kde to nemusí být vůbec zřejmé
- záměna jednotek (např. oblíbené kW, kWh, kW/h)
- rádoby "vtipné" pojmenování, jako třeba zrovna dnes místo o Pythonu
psát o "hadovi"
- nejednoznačnost ve všem možném

Nojo, no. Asi už jsem starý prudérní dědek.

PL