OT: Zaujimavy projekt ku GPS

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 1 14:18:28 CEST 2022

Ano, zajímavé by to bylo. Možný by stačil mobil s vypnutým WiFi.
Proto jsem se ptal, jak se ta GPS chovala při pohybu nebo kousek vedle.

Navnadilo mě to.
My tady v Brně máme nějaký jejich zastupitelský úřad, tak se tam někdy
skočím s mobilem podívat. Mám to kousek.
Je sranda, že na té samé ulici jsou stejné úřady některých Pobaltských
republik.
(teď si nepamatuju kterých, já je neumím rozlišit a zapamatovat si)

PL