OT: Zaujimavy projekt ku GPS

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Srpen 1 10:06:33 CEST 2022

Niekedy namiesto rusenia je vhodne vysielat " spravne " data s nespravnymi
udajmi. 1W v pohode "umiestni" GPS prijimace niekam ... 300 m inde, ako
realne su.
Su na to projekty napr. aj na HackRF One.
Nelegalne vysielanie  a rusenie inych sluzieb je vacsinou v krajine
trestne, ale netusim, ako sa k takejto cinnosti stavaju statne organy, ked
povodcom je "iny stat"

Dodo

po 1. 8. 2022 o 9:40 <jozem na volny.cz> napísal(a):