Re[2]: OT: Lepení hliníku

Vladimír newlad na centrum.cz
Pondělí Srpen 1 00:09:46 CEST 2022

Nechci o něčem přesvědčovat, ale sleduji debatu a nějak mi to "neladí" s
mojí zkušeností. Dělal jsem podobně velký kryt na terasu, z palubek,
také jsem ho chtěl (jednou za rok) zvednout kvůli nátěru, a musel jsem
ho rozdělit na dva. A i ty je pro dva lidi problém zvednout. Píšete, že
jen desky mají cca 120 kg + konstrukce, to je 150 kg. Navíc se mi zdají
ty Al profily docela slabé na to, že je to pochozí. Já bych to rozdělil
na tři stejné díly 200x116 cm, každý se čtyřmi 2m Al jekly. To už ve
dvou lidech snadno zvednete a nikdo se tam nepropadne. Prkna 116 cm
přímo šroubovat na jekly.
VN