Re: Délka prutové antény

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Duben 29 10:35:06 CEST 2022

 Ta problematika antén například u nějakých levných RX (vkv tuner) je ještě
o to složitější že impedance toho vstupu nemusí být vůbec reálných 50ohm.
Další věc je že díky šetření se LC vstupy dělají širokopásmové a maximum je
někde uprostřed pásma. To všechno hraje roli v tom jak ve výsledku anténa
má vypadat nebo by měla vypadat aby to dobře hrálo😉