Re: Měřicí ústředna

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Duben 29 09:39:48 CEST 2022

Zdravím,

tohle je zajímavé téma. My se snažíme, aby kolegové z technické podpory o
produktech něco věděli. S našimi produkty je to celkem bez problémů,
protože oba kolegové u nás začínali jako elektromechanici, pak pracovali na
servisu, jeden byl i vedoucí výroby, atd.  A na naše produkty jim občas
děláme školení (hlavně při změně firmware).

Horší je to s produkty jiných výrobců. Tam se také snažíme, aby kolegové
měli prostor si s produkty pohrát a seznámit se. Jenže zákazník také
většinou není úplně nešikovný, plno věcí rozchodí, a když už se na kolegy
obrátí, tak je to nějaký "špek". Pak se kolegové snaží si věc vzít na stůl,
zavolat výrobci a zkoušet, ale je to časově náročné a drahé.

Pro představu: V naší malé firmě (všech nás je cca 30 lidí) mají technickou
podporu na starosti 2 lidé na plný úvazek a opravdu se nenudí.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com