Re: Měřicí ústředna

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Duben 29 09:18:22 CEST 2022

Mně přijde docela férové že napsali jak se věci mají. To že dnes obchodník
prodává věc o které nic neví je naprosto běžná věc jde o kšeft. Také tak
funguji mám tu pár věcí o kterých vůbec nic nevím, ale protože o ně je
zájem tak je nějakým způsobem sháním a přeprodávám. Nic na tom divného
není..
Na světě je spousty obchodníků kteří něco nakoupí a dál prodávají a nemusí
o tom nutně nic vědět...