Re: Měřicí ústředna

AZE aze na seznam.cz
Čtvrtek Duben 28 22:17:30 CEST 2022

Opravdu se nikdo nezabývá měřením a vizualizací dat? Oslovil jsem technickou
podporu hw.cz a bohužel se mi dostalo odpovědi, že tomu, co prodávají, sami
nerozumí...  "....Omlouvám se, ale my praktické zkušenosti s LabJAckem
nemáme. Absolvovali jsme základní produktové školení před x lety, aktivně se
tomu u nás nikdo nevěnuje. Ekonomicky to nedává smysl, je to velmi okrajová
záležitost. Všechny prodeje jsou do akademické sféry (školy, výzkumné
ústavy, laboratoře…), kde přesně vědí co chtějí....."
Přijde mi to divné.
aze

-----Původní zpráva-----
From: AZe
Sent: Thursday, April 28, 2022 10:36 AM
To: HW-news
Subject: Měřicí ústředna

Zdravím. Hledám nějaké rozumné a pro neprogramátora dostupné řešení sběru
dat a nějaké jednoduché zpracování a zobrazení, a m.j. jsem našel měřicí
ústředny na https://obchod.hw.cz/eshop, a to řadu Labjack. Zamlouvá se mi
typ T7, m.j. pro možnost měření proudu z bočníku s malým úbytkem, ale nevím,
zda to není kanon na vrabce. Proudy by šly měřit třeba pomocí ACS758, mám
tady vzorky 100A, potřebuji z baterií obousměrně, pak tu mám jednosměrné
LA55-P, ty by stačily na proudy z FV....
Nemám s tím žádnou zkušenost. Je tu někdo, kdo se tímto systémem zabývá?
Nebo poradíte něco jiného? Na co si dát pozor?
aze