Měřicí ústředna

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Duben 28 10:36:36 CEST 2022

Zdravím. Hledám nějaké rozumné a pro neprogramátora dostupné řešení sběru
dat a nějaké jednoduché zpracování a zobrazení, a m.j. jsem našel měřicí
ústředny na https://obchod.hw.cz/eshop, a to řadu Labjack. Zamlouvá se mi
typ T7, m.j. pro možnost měření proudu z bočníku s malým úbytkem, ale nevím,
zda to není kanon na vrabce. Proudy by šly měřit třeba pomocí ACS758, mám
tady vzorky 100A, potřebuji z baterií obousměrně, pak tu mám jednosměrné
LA55-P, ty by stačily na proudy z FV....
Nemám s tím žádnou zkušenost. Je tu někdo, kdo se tímto systémem zabývá?
Nebo poradíte něco jiného? Na co si dát pozor?
aze