Prevodnik RS232<>TCP/IP

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Úterý Duben 26 08:31:27 CEST 2022

Je to tak, RS232 - |PC a v nom Win Server - VMWare - Win98. Je to
dochadzkovy system, ktory potrebujem presunut inde, a bezi na
virtualizovanom W98.
Pan Poucha ma extra rychle sluzby, za co mu dakujem, a prevodnik uz ide.
Som presvedceny, ze to bude pracovat bez problemov.
Ale poslem potom info.

Slavo