Prevodnik RS232<>TCP/IP

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Duben 26 00:36:18 CEST 2022

Som trochu strateny v zadani problemu. Aka ma byt vysledna konfiguracia?
Ako to ciastocne chapem (mozno zle):
zariadenie - RS232 - |PC a v nom Win Server - VMWare - Win98|
A co dalej? v tom Win98 bezi cielova aplikacia, ktora ma komunikovat so
zariadenim?
Alebo ma komunikacia prebiehat na dialku a cielova aplikacia bude na
uplne inom PC za "internetami"?

Toto sa da riesit pomocou com2tcp a com0com.

Alebo je problem, ze ten jeden PC uz nema fyzicky COM port a treba HW
prevodnik?

Ze teda treba HW prevodnik. Skusenosti mam s Lantronixom, ale existuju
aj routery s COM portom.

miro