Re: Délka prutové antény

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Duben 25 22:16:26 CEST 2022

Ještě vysvětlení a animace od OK2BUH, to s tou  l/2 a násovky platí
obecně....:
"Velmi dobrá anténa je taky obyčejný dlouhý drát (*longwire*), ale nikdy by
mne nenapadlo použít jinou délku, než přesné násobky l/2. Při této délce
zmizí nároky na protiváhu a tedy i ztrátové odpory." Jak se chová LW
různých délek můžete sledovat v animaci na
http://ok2buh.nagano.cz/first/longwire.html

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>