OT?: Konfigurace IPSec/IKEv2

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Duben 24 20:38:26 CEST 2022

Teď jsem restartoval tablet s Androidem 6 a zapnutým Wireguard a po
restartu je stále připojený. Zítra to můžu vyzkoušet na Androidu 12.
Používám oficiální WG:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wireguard.android&hl=cs&gl=US

Co se týká OpenVPN, kolegové používají také oficiální:
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.openvpn.openvpn&hl=cs&gl=US
ale nevím, jestli je připojený i po restartu telefonu, mohu se zeptat
nebo to také vyzkoušet.

Martin Hanek