[OT] zavada plyn. kotle Immergas Zeus 24kW

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Duben 24 19:44:22 CEST 2022

Tak to Vám přesně neřeknu. Dost záleží na tom jaký je tah komína atd...
Pravděpodobně by kotel jenom nezapálil. Pokud by zapálil tak by asi
hořel dost blbě. Bomba by se z něho asi opravdu nestala ale spaliny by
možná šly do prostoru kotelny, kam by hořel plamen těžko říct.
Ale jo. Napsal jsem to trochu moc bulvárně.

S.P.