[OT] zavada plyn. kotle Immergas Zeus 24kW

Vladimír newlad na centrum.cz
Neděle Duben 24 18:34:14 CEST 2022

Já mám kotel Baxi s koaxiálním (trubka v trubce) odtahem. V manuálu je
doporučená konfigurace odtahového potrubí, a pro případ, že je krátké,
vkládá se do výfuku clona, kterou se ten výfuk vlastně přivře, aby se
rozdíl tlaků zvýšil. Protože mám komín jen přes zeď cca 120 cm dlouhý,
musel jsem ji tam vložit. Zde je popis možných variant instalace komínů,
u toho Vašeho to bude stejné, tak třeba to bude k užitku:
https://1drv.ms/b/s!AhFUPtivGjIzgddPoF5iRoZIRptyWA?e=KlsPAP

VN