Servisni manual Siemens WT46E305BY

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Duben 24 14:25:25 CEST 2022

Dobrý den

S touhle sušičkou nevím ale doma máme nějakou AEG a před časem jsme
začali mít problém, že se pod ní začala dělat loužička. Tak jsem se na
to mrknul a zjistil jsem, že je dole takovej meandr kterej byl totálně
zanesenej bordelem. Bohužel je celá ta myčka tak debilně řešená, že jsem
ji musel kompletně rozdělat. Kompletně myslím KOMPLETNĚ. V podstatě jsem
ji rozdělal na prvočinitele. Buben, kondenzační výměník, motor. Všechno
muselo ven. Pak jsem se konečně dostal na spodek k té záchytné vaně s
meandrem. Byla celá zanesená takovým blatíčkem. Po vyčištění je vše v
pořádku ale strávil jsem na tom celej den.
Ta AEG má vzadu nádržku kam teče kondenzát. Je tam čerpadlo které je
spínané  plovákem a pak je tam myslím hlídání max. hladiny. V našem
případě byl problém s tím, že se tam ta voda vůbec nedostala.
Myslím, že servisní manuál Vám s tím moc nepomůže. Prostě to rozdělejte
a zkoumejte a doufejte, že to zase dáte dohromady.

S.P.