Re: Hadička s olejem a LED filamentem

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Duben 23 19:09:35 CEST 2022

No já právě chci něco, co stítí na všechny strany a je ohebné. To
splňují jen ty filamenty v hadičce. Nebo ohebné filamenty, ale ty mají
zas moc malou výkonovou hustotu.

Co se CRI týče, uvidím až přijdou filamenty:-)
Měla by to bejt asi nějaká kopie Osramu.
Na den: https://www.aliexpress.com/item/1005001759554108.html
Na noc: https://www.aliexpress.com/item/1005002262171027.html

PH