Re: Hadička s olejem a LED filamentem

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Duben 23 18:12:35 CEST 2022

Ahoj,

Já bych ti radil udělat revizi technologického návrhu.

Pochopil jsem, že stavíš lustr, který má být komplikovaného tvaru a tak
si to chceš zjednodušit použitím filamentů.

Filament si klade za cíl svítit rovnoměrně na všechny strany. To není
moc běžné pro lustry, ty většinou nesvítí nahoru.

Filament je jeden ze zástupců COB LED. Dají se koupit i jiní. Například
ve formě LED pásků:
https://www.aliexpress.com/item/1005001615016522.html

LED modulů:
https://www.aliexpress.com/item/1005003322480389.html
https://www.aliexpress.com/item/4000895706267.html

Montážních modulů:
https://www.aliexpress.com/item/32892494883.html

Já bych se třeba podíval na tyhle dlouhé moduly, jestli bych je nebyl
schopen dostat na hliník
https://www.aliexpress.com/item/1005003146468120.html

Protože u toho oleje musíš vyřešit aby ti nežral hadici, aby ti nežral
silikon ve kterém jsou LED a ještě mu udělat expanzku až se ohřeje.

P.S. jsi si vědom toho, že obecně mají tyhle COB ledky dost špatné
podání narev (CRI)? Jen kolem 80% (čínských)