Re: Který MCU přežije rok ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Duben 23 10:03:53 CEST 2022

ja myslim, ze si rozumime :-) jen zakazka u mega firmy asi bude na
vejvar muset vypadat jinak, xxx kusu. kolik se tech padaku realne proda
?  "sklad" je dneska zakazane slovo. asi mimo polovodice, kde ted kazdej
sysli o 106 :-) proste jsou spokojeny s tim co maj a jak to delaj.
konkurence ma sanci. jenze najednou tu bude autorsky pravo a kopirovani
vzoru, certifikace pro provoz na silnicich atd. a nakonec se na ten
zlatej dul kazdej radeji vykasle.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65