Re: Který MCU přežije rok ?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Duben 23 09:29:20 CEST 2022

To si nerozumime...ja tu cenu akceptuji proto jsem to take
objednal...psal jsem ji jen proto, ze na tom musi bejt strasnej vejvar
to proste je objektivni fakt. Ty padaky se delaji na tuhle motorku od
roku 2013 vsechno musi byt uz zaplacene (myslim priprava vyroby). Navic
je to do jiste miry spotrebak. Takze proste neni duvod, aby neco branilo
je vyrabet a vydelavat na tom. Presto proste nevyrabeji...respektive se
handrkuji jestli jim 10ks nebude lezet ve skladu.

RV