zimni kola a ventilky s tlakem

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pátek Duben 22 22:03:13 CEST 2022

Už se to tu řešilo před časem, snad ještě před covidem. A já jsem psal, že mám na to koupený přístroj. Umí načíst kódy ventilků (i tlak a teplotu) a umí kódy zapsat do vozidla přes OBD2 konektor. Také umí čisté nové ventilky (od tohoto výrobce) naprogramovat, tedy zapsat do nich libovolný kód, například stejný s těmi původními ventilky. Můžu ho někde najít a zapnout a podívat se, jestli umí i daný model vozidla, pokud se tedy chceme bavit konkrétně.

Pak jsme se tu shodli, že některá vozidla se umí s novými ventilky spárovat automaticky. Některá však ne, třeba moje Mitsubishi. Proto jsem si ten přístroj kupoval.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Friday, April 22, 2022 2:50 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: zimni kola a ventilky s tlakem

Ahoj,

už druhej člověk mi tvrdil, že si nemůže na autě vyměnit kola zimní/letní jinak,, než v autorizovaném servisu, protože mu u toho musí spárovat ventilky s autem.
To se mi moc nezdá. Pokaždé v návodu existuje nějaký postup, jak se to má udělat. Ačkoli ne vždy je to jednoduché.

Jeden člověk to tvrdí na Peugeotu a druhý na Fordu.

Ten na Fordu dal za přendání kol 1500 :O

Nemáte někdo Forda a přehazujete si kola sami?