zimni kola a ventilky s tlakem

JP dodo.hw na jnc.cz
Pátek Duben 22 21:24:22 CEST 2022

Je to auto od auta.
1. neprime mereni tlaku na zaklade ABS cidel - (v samotnem kole neni
nic) neresite, ridici jednotka si nacte
2. cidla v kolech (s unikatnim ID) musi byt sparovane s ridici
jednotkou. Existuje moznost naklonovani ID do noveho cidla (zalezi na
protokolu). Potom muzete mit letni/zimni sadu pneu a staci jen prehodit
a nic neresite.