zimni kola a ventilky s tlakem

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Duben 22 21:40:33 CEST 2022

Já se ptám teoreticky.
Na mojem autě mám to nepřímé podle ABS a tam si ho nastavím když
potřebuji/chci

Ale oba lidi co mi říkali, že přezouvají pouze v autorizáku mají čidlo
ve ventilku. A já jsem pořád přesvědčen, že je autorizák trochu tahá za
nos a že si něco nepřečetli v návodu. Proto by mn zajímalo, jestli tu
existuje někdo, kdo to ví s jistotou.
Vím o existenci resetátorů tohoto typu:
https://www.aliexpress.com/item/32952744313.html
Ale nejsem si jistej, že je to "must have".