zimni kola a ventilky s tlakem

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Duben 22 17:22:45 CEST 2022

Ptáte se čistě teoreticky nebo na konkrétní model? Ono se to může lišit
dokonce model od modelu stejného výrobce. Tak jako stejný výrobce může na
různých modelech používat přímé nebo nepřímé měření tlaku.
Pokud to auto máte a jde to uživatelsky, tak to bude popsané v návodu. Pokud
to tam není, tak to ještě může jít podle servisní dokumentace.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich
Fucik
Sent: Friday, April 22, 2022 2:50 PM
To: HW-news
Subject: zimni kola a ventilky s tlakem

Ahoj,

už druhej člověk mi tvrdil, že si nemůže na autě vyměnit kola
zimní/letní jinak,, než v autorizovaném servisu, protože mu u toho musí
spárovat ventilky s autem.
To se mi moc nezdá. Pokaždé v návodu existuje nějaký postup, jak se to
má udělat. Ačkoli ne vždy je to jednoduché.

Jeden člověk to tvrdí na Peugeotu a druhý na Fordu.

Ten na Fordu dal za přendání kol 1500 :O

Nemáte někdo Forda a přehazujete si kola sami?