Re: Který MCU přežije rok ?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Duben 22 14:50:46 CEST 2022

Staci se podivat na mouser a tam vidite v jakych tisicich maji objednano
od zakazniku a jak reaguji dodavatele tj. kdy ocekavaji od vyrobcu.
Hodnekrat nikdy a pocty xx xxx. To rozhodne neni pocet pro
nekoho/bastlire do supliku. Rozhodne to jsou zajimave pocty kdyz si
uvedomite, ze tam tam objednavka od zakazniku je polozena bez terminu.
Kdyz se ptam na dostupnost, tak na mnozstvi ani nedojde, proste neni a
vemte kdyz se nekde ukaze.

Jirka