Re: OT: Náhradní motor do akušroubováku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Duben 22 09:51:22 CEST 2022

On Fri, 22 Apr 2022, Evzen Horna wrote:

> Je to možná starší model, ale PABS 12 A1 je skutečně jeho označení
> viz http://www.kompernass.com/admin/view/manual/IB_77288_PABS12A1_LB6_1.pdf

Koukam ze LIDL v tom znaceni ma takovy cinsky poradek.

> Ano, finančně to význam moc nemá. Celá sada s aku a nabíječkou mě stála cca
> 1000Kč. Nyní mám již nový, stejné velikosti. K tomu mám ještě velký s
> příklepem. Podobné motory se však dají sehnat kolem 300Kč a za tu ceny by mi
> to ještě stálo. Jen z toho důvodu, abych to nevyhodil.

Za 300 Kc mozna v cine, ale az pripoctete shipping a jestli vam to tu
jeste pak zdani/procli , buhvi kolik to nakonec vyjde.

> Nicméně varianta Vámi uvedeného šroubováku bez aku a nabíječky by také měla
> smysl, zbytek funkčního vybavení se tak využije. Jen mě vůbec nenapadlo, že
> by ten starý aku mohl ještě do něčeho současného pasovat. Ten původní vypadá
> trochu jinak, ale možná má stejnou tu část, která zapadá do rukojeti, zkusím
> to zjistit.

No ja puvodne myslel ze to je sroubovak co na to pasuje, ale takhle
si to budete muset nekde omerit jestli ten vas stary Aku ma stejne
rozmery jako nove co pasuji do noveho sroubovaku.