Re: OT: Náhradní motor do akušroubováku

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pátek Duben 22 09:34:37 CEST 2022

Je to možná starší model, ale PABS 12 A1 je skutečně jeho označení
viz http://www.kompernass.com/admin/view/manual/IB_77288_PABS12A1_LB6_1.pdf
Ano, finančně to význam moc nemá. Celá sada s aku a nabíječkou mě stála
cca 1000Kč. Nyní mám již nový, stejné velikosti. K tomu mám ještě velký
s příklepem. Podobné motory se však dají sehnat kolem 300Kč a za tu ceny
by mi to ještě stálo. Jen z toho důvodu, abych to nevyhodil.
Nicméně varianta Vámi uvedeného šroubováku bez aku a nabíječky by také
měla smysl, zbytek funkčního vybavení se tak využije. Jen mě vůbec
nenapadlo, že by ten starý aku mohl ještě do něčeho současného pasovat.
Ten původní vypadá trochu jinak, ale možná má stejnou tu část, která
zapadá do rukojeti, zkusím to zjistit.

Díky EH