Malachite SDR

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Duben 22 07:27:23 CEST 2022

Děkuji za reakci, ale tento SDR bych chtěl právě proto, že počítač
nepotřebuje... Jinak se prodává verze s displejem a bez displeje. Já bych
rád verzi s displejem, abych nemusel používat počítač i když připojit k
počítači se dá také. Zatím jsem se dočetl, že firmware do verze 1.10a je
základ, upgrade na 1.10d se dá nejak potěšit, ale 1.10c už  se musí koupit.
Nicméně nikde jsem se zatím nedozvěděl cenu jenom to, že je "vysoka" a
navíc jsou snad vývojáři z Ruska což teď bude docela problém...