Malachite SDR

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Duben 21 23:29:30 CEST 2022

Neznám zrovna Malachite SDR, ale řada SDR přijímačů umožňuje použít
kvalitní univerzální programy které jsou zdarma.
Např. : http://www.hdsdr.de/

Ale jsou i další. Je dobré si před koupí ověřit že je možné přijímač s
některým z těchto SW používat. Já používám SDR rádio Perseus které má
vlastní SW, takže jiný SW nepotřebuji. Proto nemám větší přehled o
dalších SW. Jistě se ozve někdo kdo má větší přehled než já.

     Martin.