bayraktary komunikace

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Duben 19 13:34:08 CEST 2022

Ty další signály přijdou na řadu později. Podle radaru se zaměří kde je,
tím se pak dá zvýšit citlivost na další příjem a podle těch dalších
palubních signálů se zjistí, na jakej typ mise je letadlo vybavený a
jaký režimy na různých systémech právě běží. A taky se dá podle nich do
jisté míry pokračovat ve sledování, když už je radar vypnutej. Ale
chytit radar je základ, protože to je nejpřesnější a jde na největší
vzdálenost.

PH