bayraktary komunikace

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 19 12:44:07 CEST 2022

Tak to jsem měl (snad z dost důvěryhodných zdrojů) informace o mnohem
vyšších schopnostech.
Nějaký radar, to snad považovali za úkol pro pojídače koláčů.
Oni snad uměli (umí) chytat nesrovnatelně slabší signály, vyzařované
třeba palubní elektronikou nebo radarem, který jede do umělé zátěže.
Právě proto to byla, a asi ještě je, taková pecka.

PL