Re: Android - prohlížeč obrázků ze SMB serveru

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Duben 19 10:19:41 CEST 2022

Díky, funguje:-)

Akorát jsem byl trochu zmaten před instalací:
Dal jsem hledat alhhainventor filemanager, ale nic takového to nenašlo.
Gůglem jsem našel archiv HW, v něm tento mail a kliknul na link.
A ejhle, on se jmenuje File Manager Plus

PH