bayraktary komunikace

Úterý Duben 19 00:57:41 CEST 2022

Nojo, to by mě nenapadlo, že to může jít na širokopásmovém přijímači až
o tolik dolů. Tak asi jo. Přece jen když si představím výkon možná ve
stovkách W, aby to na 300 km přeneslo video, předpokládám, že  by to
mělo jít na menší vzdálenost přijímat i širokopásmově. Ostatně mám
dojem, že Tamara funguje taky širokopásmově. Ale možná jen na radary,
kde je ten signál hodně silný. Ale je fakt, že tam mohou mít směrovou
anténu, takže menší výkon - no asi to mají vymyšlené dobře.

Anděl