bayraktary komunikace

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 18 21:28:03 CEST 2022

Jak říká známé vojenské úsloví - na každou zbraň se najde protizbraň.
Takže v příští válce už to bude zase jinak.
Je ale s podivem, že se na to Rusové trochu nepřipravili.
Tyhle stroje byly použité nedávno v Náhorním Karabachu, kde se Rusové
aspoň pasivně účastnili. Takže mohli trénovat.

Jinak k tomu rušení: nemusí zarušit výstup obrazových dat, ale naopak
příjem povelových dat.

PL