LED zarovky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Duben 18 09:18:38 CEST 2022

On Mon, 18 Apr 2022, Michal Gregor wrote:

> Divam se na zarovky, co mne zarazilo je dost casto energeticka trida F.
> Podle rezenzi vicemene vsechny zarovky odchazi docela rychle na to ze by mely
> vydrzet svitit 30 tisci hodin. Asi spatne chlazeni.
>
> To jsou na tam tak spatne?

Mam nejake z Ikea a nejake Osram z Globusu. Koupil jsem jich nekolik
ale nasadil jen cast. Svitily mnoho let a pak kdyz odesly tak jsem
je menil za ty same z puvodni serie a stalo se mi u obou ze odesly
po par stovkach hodin. Jako kdyby  v nich bylo neco co se pokazi
po urcitych letech. Vyschle elyty ? - nevim - muze elyt vyschnout
i kdyz nepracuje ?