Re: Octan sodný jako solární akumulátor

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Duben 17 12:56:28 CEST 2022

Blbé je, že když se to v jednom zátahu nerozpustí, tak to hned zase
začne krystalizovat. Takže pokud by se to nahřívalo sluncem, tak by to v
noci zase vydávalo teplo a krystalizovalo.

Další ďáblík je citlivosti na otřesy, stačil by průjezd náklaďáku kolem
a už by tu krystalizaci nikdo nezastavil - leda začít dodávat další teplo.

A mám pocit, že to uspokojivě funguje jen v malých objemech - ve velkých
jsou už takové nehomogenity, že se to "neudrží" v nabitém stabilním stavu.

Petr