Re: Energetická účinnost/návratnost FVE (bylo: A co vítr? (Bylo: Re: OT Čím topit?))

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Sobota Duben 16 14:15:52 CEST 2022

Hezký den,
v souvislosti s tímto si dovolím trochu pozměnit téma.
Když pomineme právě všechny dotace, inflaci, rozdíly v cenách energií v
místě výroby a v místě použití FV panelů atd., máte někdo nějaké
věrohodné informace o energetické náročnosti výroby FVE?
Před nějakou obou jsem se k tomu snažil něco najít, ale nic kloudného
jsem nenašel. Moc by mě zajímala celková energetická bilance (v našich
končinách) za dobu životnosti.

EH