xterminal pro windows

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 14 16:03:33 CEST 2022

Dlouhodobá zkušenost říká, že lze-li na něco použít Putty (i třeba v
nějaké rozšířené verzi), je dobré použít Putty.
Je to program blízký dokonalosti. Kdybych to přirovnal k něčemu v
reálném světě, tak je to něco jako krásná ženská, štíhlá, s dlouhýma
nohama a velkýma kozama, která váš vášnivě miluje.

Pokud je to na jednorázovku, tak něž psát aplikaci, možná vy stálo za
zvážení použít 2 programy.
Do PC strčit 2 převodníky USB/serial, a jejich výstup jen sečíst na diodách.
Pak v jednom okně zadávat příkazy, ve druhém posílat data.
Jako bonus budou ještě vidět odpovědi při přenosu.

PL