xterminal pro windows

Čtvrtek Duben 14 09:57:41 CEST 2022

To pouzivam taky, koukam, ze jsem spatne napsal subj., jedna se mi o
prenos souboru protokolem xmodem a to bezny putty asi nema? Nasel jsem
nejakou rozsirenou verzi ale ta je nejak stara a nahledy se mi moc
nelibily tak jsem to zatim nezkousel. Tera Term zase neni asi primo pro
windows? Ten jsem sice jako zip stahnul ale asi se to spousti pod cygwin?
A je to asi zbytecne slozite.