Re: OT: Pasivní x86 na hraní.

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Duben 13 11:08:13 CEST 2022

Napájení SATA disku:
Posílal jsem odkaz na TechNotes, na straně 41: Onboard connector is
compliant to standard floppy power supply connector.
https://manualzz.com/doc/25583510/technotes-v1.4-mini-itx-industrial-mainboard-d3313-s1--s2
Ale napájel bych jej přímo na desku, pokud tam bude napětí a to si
myslím, že tam bude, měniče na desce jsou.
Změřte prosím to napětí na PWR.

Neosazený SATA:
TechNotes strana 49: SATA-1 and mSATA are shared and can not be used
simultaneously!

Ten zahnutý konektor bych tipoval na PoE:
https://shop.immel.de/en/2nd-lan-poe-module-38062215.html

Podle fotek je to deska D3313-B13, proto je tak chudá pro verzím S:
https://messtechnik-sachs.de/fileadmin/user_upload/downloads/D3313_Sx/Manual_D3313.pdf

Martin Hanek