Re: A co vítr? (Bylo: Re: OT Čím topit?)

Roman Vostrel vostrel.roman2 na gmail.com
Středa Duben 13 08:18:39 CEST 2022

Zkoušel jsem 1kw variantu se šesti listy a nedá to vůbec nic. Vyhozené
peníze. Generátorek vypadá jako servomotor, jdou z něho 3 fáze. Na
vrtačku chodí dobře, ale ta vrtule má malé otáčky, aby to něco dalo. I
když foukalo docela dost, napětí bylo jen kolem 12V. Má to jeden
spolupracovník a myslím že se toho chce zbavit, nebo spíše vyměnit za FV
panel. A docela přidaly na ceně, za rok skoro o 100%.