Re: OT Čím topit?

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pondělí Duben 11 12:57:55 CEST 2022

Som v podobnej situácii. Poškulujem po kotli na pelety.
https://www.centrumvytapeni.cz/automaticke-kotle-na-pelety/

Pokiaľ som pochopil, peletky sú z odpadu zo spracovania dreva, tak asi to
bude priebežne k dostaniu. Kotol sa dá naládovať a sám si prikladá.
Ale chce to nový komín.

p.j.

po 11. 4. 2022 o 12:05 Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz> napísal(a):