Re: OT Čím topit?

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Duben 11 11:01:51 CEST 2022

Na pořízení na klíč ano. Ale po 3-4 letech už vydělává. A pokud si lecos
uděláte sám a porovnáte pořízení slušného plynového kotle (+ komín) a
pořízení slušného tepelného čerpadla, nejspíš se dostanete s návratností
pod 1 rok.

Bez dotace, která jen všechno deformuje.

Martin Záruba

Dne 11.4.2022 v 10:47 Jiří Nesvačil napsal(a):
> Zdravím,
>
> problém je, že Vám zatím nedají dotace na TČ, pokud topíte ekologickým
> plynem. Pokud topíte el.energií, tak dotaci dostanete.
>
> Zde ještě zákonodárci spí nebo jsem nečetl, že by již reagovali.
>
> TČ Vás jinak vyjde o hodně dráž než topit plynem. Pokud tohle
> zákonodárci nezmění, tak se s tím nic nestane.
>
> Jirka

>>> bude. Za zahradou teče potok, takže je poměrně vysoko podzemní voda,
>>> 500l/h, určitě nedá kubík nebo by se musela prohloubit (hloubka cca