Re: OT Čím topit?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Duben 11 10:47:26 CEST 2022

Zdravím,

problém je, že Vám zatím nedají dotace na TČ, pokud topíte ekologickým
plynem. Pokud topíte el.energií, tak dotaci dostanete.

Zde ještě zákonodárci spí nebo jsem nečetl, že by již reagovali.

TČ Vás jinak vyjde o hodně dráž než topit plynem. Pokud tohle
zákonodárci nezmění, tak se s tím nic nestane.

Jirka