Re: OT Čím topit?

Josef Kopal josef.kopal na cern.ch
Pondělí Duben 11 10:36:58 CEST 2022

Zdravím,

řeším teď ten samý problém. Mám starou vilku, kde se doposud topilo
plynem. Největší zádrhel je, že se všichni vrací ke dřevu a jeho cena
bude brzo také vysoká, pokud ho vůbec seženete. Z toho mi vychází, že
nejlepší řešení je TČ a FVE. Protože elektřina je jediné, bez čeho se
naše společnost neobejde a jistě bude velký politický tlak na její
zlevnění. A do sklepa nějaký levný kotel na hnědé uhlí pro vykrytí
nejchladnějších dnů.

S pozdravem,

Pepa